Oportunități și Mobilități

[expand title=”Depunere de dosare pentru o bursă de practică Erasmus+ la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași”]

Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași oferă o bursă de practică Erasmus+ (2 luni) pentru studenții tuturor ciclurilor (Licență, Masterat, Doctorat).

Dosarele pot fi depuse personal la Secția Cercetare științifică și relații internaționale (bloc 2, birou 25), zilnic, de la 12:00 pană la 14:00 sau transmise la mobilitate.erasmus.upsc@gmail.com până la 23 noiembrie 2020.

Dosarul trebuie să conțină următoarele acte:

  • Copia pașaportului;
  • CV Europass;
  • Formular de aplicare (descarcă);
  • Acord de practică (completat cu informații despre student și instituția de origine la secțiunea Before the Mobility – Secțiunea A și semnat de student și de reprezentantul legal al instituției de origine în secțiunea Commitment) (descarcă);
  • Ghidul utilizării Acordului de practică (descarcă)
  • Fișa academică (eliberată de Facultate fie în original și tradusă în engleză, fie eliberată direct în limba engleză);
  • Certificat de cunoaștere a limbii străine vorbite în universitatea gazdă sau a unei limbi străine de circulație internațională (Secția cercetare științifică și relații internaționale oferă certificat de cunoaștere a limbii române).

Candidații vor fi anunțați despre rezultatele selecției până la 25 noiembrie, 2020.

Contestarea rezultatelor se va putea face până pe data de 27 noiembrie, 2020.

Calendar academic UAIC 2020-2021: (descarcă)

Persoană de contact Secția CȘRI:

Olesea Gangan (gangan.olesea@gmail.com)/069588961

[/expand]

[expand title=”Erasmus student network Chișinău își extinde echipa”]

Erasmus Student Network Chișinău își extinde echipa. Te invităm să te alături comunității noastre internaționale și prietenoase! Petrece alături de noi anii tăi de studențime, învățând limbi străini și descoperind culturi și prieteni din diferite colțuri ale lumii.

Cine suntem?

O organizație non-guvernamentală tânără și activă, parte a rețelei internaționale Erasmus Student Network. Organizația noastră este prezentă în sunt peste 500 de orașe și universități, în 42 de țări din Europa. Dar faptul că suntem mulți, nu ne face să fim mai puțin diverși.

Misiunea noastră este să împărtășim experiența acumulată prin participarea în proiectele Erasmus+, să susținem studenții internaționali din Moldova, precum și să promovăm proiecte de schimb internațional pentru educație calitativă.

Deja de doi ani, creăm o comunitate studențească în care diverse culturi se împrietenesc și fac schimb de tradiții, viziuni și cunoștințe. Împreună oferim ajutor studenților internaționali, informăm studenții locali despre oportunitățile Erasmus+ și organizăm diverse evenimente pentru a ne cunoaște mai bine și a ne trăi studențimea colorat.

Poți face parte din comunitatea noastră dacă:

– Ești elev sau student la una dintre instituțiile de învățământ din Chișinău;

– Ești gata să acorzi organizației cel puțin 3 ore pe săptămână;

– Dorești să înveți cum se gestionează o organizație și să îți dezvolți noi abilități;

– Crezi, la fel ca și noi, că educația nu se limitează la prelegeri și seminare;

– Vrei să te dezvolți și să contribui la dezvoltarea organizației și colegilor tăi.

Pentru efortul și implicarea ta îți oferim:

– Informație și suport pentru a aplica la oportunitățile Erasmus+;

– Oportunitatea de a-ți face prieteni internaționali și de a fi parte din Familia ESN;

– Posibilitatea de a-ți îmbunătăți engleza prin conversații cu studenți internaționali;

– Participarea la instruiri și conferințe internaționale ca reprezentant al organizației noastre.

Și desigur… o echipă prietenoasă, într-un oficiu drăguț în inima campusului studențesc, unde te așteptăm mereu cu drag la un ceai și prăjituri.

Dacă vrei să faci parte din comunitatea noastră, completează formularul de participare pe link https://cutt.ly/ktqQG2w  până pe 16 martie 2020.

Pentru detalii și întrebări, te rog să ne contactezi pe adresa electronică esn.chisinau@gmail.com sau la numărul de telefon +37360358485 (Daria Larionov).

[/expand]

[expand title=”Burse oferite de Institutul Suedez”]

Programul Visby face parte din schema internațională a guvernului suedez de oferire de burse și este finanțat de Ministerul Afacerilor Externe al Suediei și administrat de Institutul suedez (SI). Programul urmărește creșterea capacității profesioniștilor care au ambiția de a avea un rol activ în societate și de a contribui la o dezvoltare pozitivă în țările de origine a aplicanților.

Programul caută să identifice solicitanți, care dau dovadă atât de capacitate intelectuală, cât și de potențialul de leadership, indiferent de vârstă, sex și viziuni religioase.

ELIGIBILITATE

Programul Visby oferă burse pentru un număr mare de programe de masterat începând din semestrul de toamnă 2020.

Se acordă prioritate solicitanților ce au o pregătire profesională excelentă și relevantă și cu experiență demonstrată din partea societății civile sau a sectorului public.

Candidații trebuie să aducă dovezi că au  experiență de muncă într-un domeniu legat de democrație, drepturile omului sau statul de drept.

Sunt eligibil pentru a aplica la Programul Visby, cetățeni din Armenia, Azerbaidjan, Belarus, Georgia, Moldova, Rusia sau Ucraina. Se acordă prioritate solicitanților care locuiesc în prezent într-una din țările eligibile.

Bursa oferită acoperă:

Taxe de școlarizare: plătită direct universității suedeze prin SI

Cheltuieli de trai:  10.000 SEK / lună

Subvenție de călătorie: 5.000 SEK / an universitar

Asigurare împotriva bolilor și accidentelor

Cota de membru al rețelei SI pentru viitorii lideri globali (NFGL) – o platformă care vă va ajuta să creșteți profesional și să vă construiți rețeaua în timp ce vă aflați în Suedia

Cota de membru al rețelei Alumni SI după expirarea perioadei de studii – o platformă pentru continuarea colaborării și dezvoltarea profesională ulterioară.

Detalii la adresa: https://www.europe.study/sweden/47-swedish-institute-scholarship.

[/expand]

[expand title=”Freie Universität anunță apelul pentru cereri pentru cea de-a noua săptămână internațională de instruire a personalului Erasmus +”]

Freie Universität anunță apelul pentru cereri pentru cea de-a noua săptămână internațională de instruire a personalului Erasmus +, care va avea loc în perioada 8 – 12 iunie 2020.

Săptămâna de instruire a personalului cuprinde cinci programe diferite, pline de varietate – vor fi ateliere, evenimente de grup, tururi, prezentări, activități sportive și, bineînțeles, timp pentru discuții și colaborare.

Participarea la Săptămâna internațională de formare a personalului este posibilă pentru personalul administrativ, care activează în domeniile serviciilor de carieră, biblioteci, educație continuă și resurse umane, oficii alumni internaționale.

Taxa de participare este de 100 € per participant, care include un pachet de bun venit, prânzuri și pauze de cafea, o recepție și o excursie. Informații despre eveniment poate fi găsit la https://www.fu-berlin.de/en/international/faculty-staff/mobility-staff/staff-week/.

[/expand]

[expand title=”Universitatea de Vest din Timișoara anunță a șaptea ediție a Săptămânii de instruire a personalului Erasmus: 6-10 aprilie 2020″]

Universitatea de Vest din Timișoara (UVT) este principalul centru de învățământ superior și de cercetare din vestul României,  care încurajează educația interdisciplinară în cadrul celor 11 Facultăți: Arte și Design; Chimie, Biologie, Geografie; Economie și administrarea afacerilor; Lege; Litere, istorie și teologie; Matematică și informatică; Muzică și teatru; Educație fizică și sport; Fizică; Științe politice, filozofie și științele comunicării; Sociologie și Psihologie.

Programul săptămânii include: prezentarea UVT și a instituțiilor partenere, ateliere de internaționalizare a instituțiilor de învățământ, sesiunea cu privire la locuri de muncă, evenimente de socializare și culturale pentru toți participanții.

Vor fi puse în discuție diverse mijloace și abordări ale procesului de internaționalizare a instituțiilor de învățământ superior. Prin urmare, am dori să vă invităm să împărtășiți cunoștințe și bune practici cu noi în Timișoara, cel mai mare oraș din Vestul României și viitoarea Capitală a Culturii Europene în 2021.

Dacă sunteți interesat să participați la Săptămâna noastră de instruire a personalului Erasmus, ediția a 7-a 2020, vă rugăm să completați formularul de cerere (disponibil  aici) până pe 8 martie 2020. Taxa de participare: 150 de euro / persoană – care trebuie plătită la sosire. Taxa de participare include: pauze de cafea, prânzuri și mese, conform programului.

[/expand]

[expand title=”Burse adiționale Erasmus+ la Universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu pentru studenți și cadre didactice de la Facultatea de Filologie și Istorie (specialitatea Istorie)”]

Universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu anunță concurs pentru 1 bursă de studii pentru studenții anului II și 1 bursă pentru cadre didactice și administrative/training (Istorie).

Dosarul studentulului trebuie să conțină următoarele acte:

  • Formularul de aplicare (descarcă);
  • Copia pasaportului (Republica Moldova) sau a buletinului de identitate;
  • CV Europass;
  • Scrisoare de motivare;
  • Certificatul academic;
  • Certificat lingvistic (certificatul de confirmare pentru limba română ca limbă maternă poate fi ridicat în biroul 25, bloc 2);
  • Copiile diplomelor și certificatelor profesionale relevante (opțional).

Cadrele didactice și administrative vor depune dosarele compuse din:

  • Copia pasaportului (Republica Moldova) sau a buletinului de identitate;
  • CV Europass;
  • Scrisoare de motivare;
  • Contractul de activitate (descarcă)
  • Certificat de angajare în cadrul UPSC

Dosarele pot fi depuse zilnic la biroul 25, bloc 2 între orele 11:30 și 15:00 începând cu 06.12.2019. Termenul limită pentru depunere – 16.12.2019.

Persoana de contact Secția Cercetare Științifică și Relații Internaționale: Olesea Gangan (gangan.olesea@gmail.com) – 069588961


[/expand]

[expand title=”Erasmus+ Programme Key Action1 Academic year 2019-2020, Freie Universität Berlin”]

Se anunţă concurs pentru obţinerea burselor de mobilitate academică (anul de studii 2019-2020) în cadrul Programului Erasmus PLUS pentru studenţii de la toate ciclurile şi cadrele didactice specializate în Arheologie şi Istorie Veche. Se oferă 4 x5 luni (total 20 luni) pentru studenţi şi 56 zile (14×4) pentru profesori în cadrul Institut für Prähistorische Archäologie, Freie Universität Berlin.

Depunerea dosarului pentru participare la concurs se va produce în perioada 11.10 – 22.10 2019 la biroul Şcolii Doctorale Istorie. Patrimoniu cultural. Modernitate sau la adresa ocmunteanu@gmail.com.

Dosarul pentru studenţi va fi constituit din:

  • Cerere de înscriere la concurs (formă liberă)
  • CV model Europass
  • Proiectul de cercetare (pentru ciclurile MA şi doctorat)
  • Copie a carnetului de note cu rezultatele obţinute în procesul de studii
  • Scrisoare de motivație

Dosarul pentru profesori va fi constituit din:

  • CV
  • Oferta de cursuri însoţită de program

Procesul de selecție presupune analiza dosarului și susținerea unui interviu. Participanţii la concurs vor fi anunţaţi suplimentar în privinţa interviului. Analiza dosarului se va produce în perioada 22-23 noiembrie 2019.

Informaţii suplimentare privind mobilitatea academică la Institut für Prähistorische Archäologie, Freie Universität Berlin pot fi consultate pe adresa:
https://www.geschkult.fu-berlin.de/en/e/praehist/ERASMUS_-_Exchange_Students/index.html

[/expand]

[expand title=”Seminar de informare și Atelier de lucru Erasmus+ pentru universități în cadru Universității Pedagogice de Stat Ion Creangă”]

Oficiul Național Erasmus+ organizează miercuri, 27 noiembrie 2019, o sesiune de informare pentru staff-ul universitar privind noutățile Apelului de Proiecte Erasmus+, ediția 2020, lansat de către Comisia Europeană la 5 noiembrie a.c.

Evenimentul va fi organizat în parteneriat cu Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” și se va desfășura la Centrul Național de Inovații Digitale în Educație ,,Clasa Viitorului” (Blocul I, str. I. Creangă, nr. 1, MD-2069).

Evenimentul va avea patru secțiuni principale care vor include:

Sesiunea I: Informații Generale despre Proiectele Erasmus+ de Mobilitate Internațională de Credite, Consolidarea Capacităților în Învățământul Superior și Jean Monnet

Sesiunea II: Prezentarea Noului Apel de Proiecte Erasmus+ în Învățământul Superior

Sesiunea III: Atelier de lucru Jean Monnet/ Bune practici ale coordonatorilor naționali de Proiecte Jean Monnet.

Sesiunea IV: Atelier de lucru ICM: Cum să identifici parteneri de cooperare/ Experiența Universităților în identificarea partenerilor pentru proiectele de Mobilitate Internațională de Credite

Accesul la eveniment se face în baza înregistrării prealabile, până la data 25 noiembrie inclusiv, la acest link: https://forms.gle/YRMJchi7ecM1RQGv7

[/expand]

[expand title=”Bursă de studiu la universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu pentru studenții de la facultatea de Filologie și Istorie”]

Universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu anunță concurs pentru 1 bursă de studii pentru studenții anului II (Istorie).

Dosarul trebuie să conțină următoarele acte:

  • Formularul de aplicare (descarcă);
  • CV Europass;
  • Scrisoare de motivare;
  • Certificatul academic;
  • Certificat lingvistic (certificatul de confirmare pentru limba română ca limbă maternă poate fi ridicat în biroul 25, bloc 2);
  • Copiile diplomelor și certificatelor profesionale relevante (opțional).

Dosarele pot fi depuse zilnic la biroul 25, bloc 2 între orele 11:30 și 15:00 începând cu 11.11.2019. Termenul limită pentru depunere – 25.11.2019.

Persoana de contact Secția Cercetare Științifică și Relații Internaționale: Olesea Gangan (gangan.olesea@gmail.com) – 069588961

[/expand]

[expand title=”Bursă de predare la Universitatea  Alexandru Ioan Cuza din Iași pentru anul academic 2019-2020″]

Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași oferă o bursă de predare Erasmus + pentru anul academic 2019-2020.

Dosarele în format hârtie pot fi depuse la Departamentul Relații Internaționale (bl. 2, birou 25), zilnic, între 11:30 și 15:00 până pe 08.11.2019.

Dosarul trebuie să conțină următoarele acte:

  1. Copia Pașaportului (pagina cu foto)
  2. CV Europass în limba engleză
  3. Certificat ce confirmă angajarea (în calitate de titular) în cadrul UPSC + traducerea în limba engleză (la necesitate DRI vă oferă traducerea la prezentarea certificatului în limba română)
  4. Acordul de predare completat în limba engleză (http://www.uaic.ro/en/international/erasmus-programme-with-partner-countries/)
  5. Scrisoare de pre-accept din partea Facultății de profil din cadrul UAIC (lista responsabililor va fi plasată în scurt timp pe http://www.uaic.ro/en/international/erasmus-programme-with-partner-countries/)

Dosarele incomplete vor fi excluse din concurs!!! 

Pentru informații detaliate despre mărimea bursei, călătorie, cazare, raport final etc. accesați http://www.uaic.ro/en/international/erasmus-programme-with-partner-countries/

Persoană de contact DRI: Olesea Gangan (gangan.olesea@gmail.com ) – 069588961

[/expand]

[expand title=”Workshop pentru scrierea de proiecte Erasmus+ de Consolidare a Capacităților în Învățământul Superior”]

Oficiul Național Erasmus+ în parteneriat cu Academia de Studii Economice a Moldovei va organiza vineri, 11 octombrie la ora 14.30, un atelier de lucru dedicat scrierii proiectelor Erasmus+ de Consolidare a Capacităților în Învățământul Superior (CBHE).

Evenimentul va avea loc la Academia de Studii Economice a Moldovei, Bloc F, sala 203.

În cadrul acestui workshop vor fi prezentate statistici care reflectă tendințele de aplicare și rata de succes a proiectelor CBHE, ce condiții trebuie să îndeplinească aplicanții,  alegerea partenerilor în proiect, etapele de aplicare, importanța deadline-urilor în proiectele de Consolidare a Capacităților în Învățământul Superior.

Atelierul de lucru își propune să formeze competențe pentru staff-ul academic din Republica Moldova de scriere și depunere a propunerilor de proiecte Erasmus+ de Consolidare a Capacităților în Învățământul Superior.

Persoanele interesate de workshop trebuie să posede cunoștințe de bază despre proiectele CBHE (scop, structură, componența partenerilor, rolul universității, etc.), să cunoască limba engleză (workshop-ul va fi bazat pe documentele de aplicare care sunt în limba engleză), să aibă o idee de proiect  și intenția de a scrie o aplicație de proiect CBHE.

Este recomandat ca participanții să aducă la workshop laptopurile proprii.

Persoanele care doresc să participe la eveniment sunt rugate să completeze acest formular până la 8 octombrie, ora 17.00: https://forms.gle/a7jfAGBMKcdjWR5H6

Locurile sunt limitate.

Workshop-ul este parte a campaniei de informare privind oportunitățile Programului Erasmus+, ediția 2019.

Campania anuală de informare, organizată de către Oficiul Național Erasmus+ în Moldova, are scopul de a prezenta oportunitățile Programului Erasmus+ în rândul studenților și staff-ului academic din Republica Moldova, precum și de a promova internaționalizarea studiilor, mobilitatea și schimburile de experiență pentru studenți și cadre didactice.

http://www.erasmusplus.md/ro/news/workshop-pentru-scrierea-de-proiecte-erasmus-de-consolidare-capacitatilor-invatamantul-superior/

[/expand]

[expand title=”Mobilități CEEPUS pentru profesori, anul de studii 2019/2020″]

Tip de mobilitate Predare
Program de studii Orice disciplină comună în ambele universități (UPSC și universitatea gazdă). Verificați compatibiltatea programelor de studii.
Universități gazdă University of College of Teacher Education Carinthia – Viktor Frankl ( 1 lună, 1 profesor, min 14 ore de predare)
www.ph-kaernten.ac.atUniversitatea din Pitești ( 2 luni, 2 profesori, minimum 14 ore de predare fiecare)
www.upit.ro
Analizați programele de studii, contactați responsabilii de la facultățile respective și stabiliți programul de predare. Profesorii trebuie să realizeze un anumit număr de ore: Minimum 6 ore per săptămînă.
Documente necesare 1. Copie pașaport
2. CV.
3. Acord de predare .4. Lista publicațiilor.
5. Certificat de angajare la UPSC.
6. Scrisoare de motivare (in Engleză).7. Scrisoare de acceptare de la Universitatea gazdă.
Documentele vor fi prezentate la departamentul de relații internaționale, bl.2, of. 25. Email:department_rei@gmail.com
Procedura de aplicare Data limită de prezentare a dosarului: 30 iunie pentru predare in  semestrul 1, 15 octombrie pentru predare in semestrul 2.
După procedura de prezentare și aprobare a dosarului, este necesară înregistrarea online la adresa https://www.ceepus.info/.
Condiții financiare Plata pentru realizarea orelor se efectuează de țara gazdă, condițiile sunt la adresa indicată (efectuați click pe pictograma cu drapelul țării respective din partea de jos a ecranului). Cheltuielile de călătorie sunt în responsabilitatea UPSC.

[/expand]

[expand title=”CEEPUS mobilities for the students”]

Type of mobility Students (first cycle)
Program of study Any subject area existing in both universities (please, check the compatibility of study programs).
Available mobilities University of College of Teacher Education Carinthia – Viktor Frankl
www.ph-kaernten.ac.atUNIVERSITY OF PITESTIwww.upit.ro
Application procedure Please, analyze the study programs from the indicated universities, contact the faculty and identify the compatible study programs. Prepare the learning agreement at the faculty. After that, prepare the following documents and deliver them at the REI department.
Required documents 1.ID / passport
2. CV (en)
3.Learning agreement (filled in with information on the student and the home university,4. Transcript of records from the home university
5. Proof of registration as a student, issued by your home university, which confirms your level and year of study during the current academic year and the expected date of graduation (copy in English).
6. Language certificate (for the language of instruction of the respective study programme in the host university); internationally recognized certificates will be preferred to those issued by universities or other language centers.
7. Motivation letter (in English).
8. Recommendation letter) (in English).
Additional information For more information access the link and read carefully
https://www.ceepus.info
Application Procedure The folder with documents (printed and electronic format (PDF)) will be presented to UPSC, email: departament.rei@gmail.com). The selected candidates will have to fill in the online application procedure afterwards.
.
Deadline for selection June 21, 2019

[/expand]

[expand title=”Erasmus+ Programme Key Action 1 Academic year 2019, Available Scholarships for UPSC to UAIC”]

University Name Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Romania
University Web Page www.uaic.ro
Due to some remaining funds with Moldova within the Erasmus+ programme, UAIC is able to offer 1 scholarship for teaching staff to Ion Creanga” State Pedagogical University to be carried out during the 1st semester of 2019-2020 academic year.
Required documents 1.    ID and passport (copy)

2.    CV

3.    Proof of employment in the home university, issued by your home university (original and in English)

4.    Motivation letter (stating your motivation for applying for the Erasmus+ scholarship and describing the activities planned for the duration of the mobility in the host university, impact and dissemination to be undertaken)

5.    Pre-acceptance document from the host university

Eligibility criteria

 

Quality of the application documents; compatibility with the study programs; follow-up sustainability and dissemination activities)
Deadline May 29, 2019

[/expand]

[expand title=”Curs de vară de Limbă și cultură lituaniană în cadrul Universității de Vară Baltice”]

Vytautas Magnus University, Education Academy invită studenții la studii Erasmus pentru un semestru. Iar pentru ca experiența în Lituania să fie de neuitat, le oferă oportunitatea de a participa gratuit la Cursul de vară de limbă și cultură lituaniană 2019 la Vilnius între 29 iulie și 27 august 2019.

Participanții vor avea posibilitatea să învețe una dintre cele mai vechi limbi din lume, s studieze minunata istorie a țării și să admire natura care-ți taie respirația și râurile și lacurile extraordinare.

Este suficient doar sa completați formularul:

http://balticsummeruniversity.com/scholarships/erasmus-students/

Termenul limită pentru înregistrare este 17mai 2019.

Vor fi selectați 10 cei mai motivați studenți. Oferta nu include o bursă, totuși Fundația pentru Suport în Educație a Lituaniei va acoperi costul total al cursului.

Mai mult, cursul ar putea fi inclus în Contractul de studii (Learning Agreement), ceea ce ar însemna acordarea creditelor pentru curs și eligibilitatea acestuia pentru o bursă Erasmus+ pentru perioada sus-menționată.

De asemenea sunteți bineveniți la studii pentru un semestru: https://www.vdu.lt/en/all-studies-bachelor-studies/ (Education Academy)

Mai multe detalii de spre cursul de Limbă și cultura lituaniană: http://balticsummeruniversity.com/courses/lithuanian-language-and-culture-summer-course-2019/

Coordonatorul cursului – Birutė Grašytė: birute.grasyte@gmail.com

Persoana de contact UPSC – Olesea Gangan: gangan.olesea@gmail.com

[/expand]

[expand title=”Burse pentru cadre didactice și administrative la Universitatea din Granada”]

Universitatea din Granada anunță disponibilitatea a două burse pentru cadre didactice și/sau administrative pentru perioada 1-5 iulie, 2019.

Sunteți rugați să transmiteți dosarele în format PDF la gangan.olesea@gmail.com până pe 20.05.2019, 12:00.

Nominalizarea candidaților în cadrul UPSC se desfășura pe 20.05.2019.

Începând cu 21.05.2019, dosarele vor fi analizate la UGR.

Dosarul trebuie să conțină următoarele acte în limba engleză:

  1. CV
  2. Certificat de angajare la UPSC
  3. Scrisoare de motivare
  4. Plan de activitate (min. 8 ore de predare pentru cadre didactice/potențiale activități de training pentru cadre administrative).

În cazul în care nu vor fi suplinite toate locurile din contul altor universități din RM, se vor oferi burse suplimentare în urma selecției din cadrul UGR.

 

Pentru informații suplimentare, apelați 069588961 sau gangan.olesea@gmail.com

[/expand]

[expand title=”Erasmus + Programme Key Action 1 Academic year 2018 -2019, teaching mobilities, second semester”]

Erasmus+Teaching mobilities

University name: Kingston University, United Kingdom 

Field of teaching: Continuous staff professional development

Required documents:

  1. Valid passport
  2. CV
  3. Proof of employment at the home university, issued by your home university.
  4. Motivation letter.
  5. Pre-acceptance documentfrom the host university.
  6. Learning agreement.

The file (printed and electronic format (PDF)) will be presented at International Relation Department Office 25, Administrative Building 2, email:departament.rei@gmail.com (deadline April 15).

[/expand]

[expand title=”Programul de mobilitate Erasmus+, acțiunea cheie KA1, 2018 -2019, semestrul 2 „]

În cadrul programului de mobilitate Erasmus+, acțiunea cheie KA1 Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”anunță selecția pentru mobilitate semestrul 2, 2018 -2019

Studenți

Universitatea de Nord din Baia Mare, Romania, (1 martie – 10 iulie).

Domenii: Pedagogia Invatamintului primar si prescolar, Studii culturale, Romana cu o limba straina, Arte plastic. Dosarul de participare va include următoarele documente

1.Pasaport (copie)
2.CV
3. Contractul de studii (va atesta compatibilitatea programelor de studii si recunoasterea perioadei de mobilitate)
4. Confirmarea statutului de student (confirmata de decanat).

5.Situatia academica (confirmata de decanat)
6. Scrisoare de motivare.

7.Declaratie, care indica daca ati fost implicat intr-o mobilitate (Erasmus+).(mentionati perioada de mobilitate si Institutia gazda).

Cadre didactice pentru o perioada de predare de 5 zile

Dosarul va include

  1. Pasaport (copie)
  2. CV
  3. Confirmarea statutului de angajat la UPSC.
  4. Scrisoare de motivare.
  5. Scrisoare de acceptare din partea institutiei gazda.
  6. Contractul de predare.

Universitate gazda

Universitatea de Nord din Baia Mare, Romania

Universitatea V.Goldis din Arad Romania

Dosarele vor fi depuse la departamentul Relații Internaționale și Managementul Proiectelor (bl. 2, birou 25). Termen limită – 25 februarie 2019. email de contact: departament.rei@gmail.com

[/expand]

[expand title=”Programul Civil Society Scholar Awards (CSSA) susţine mobilitatea academică internaţională”]

Civil Society Scholar Awards

2019–2020

 Open Society Scholarship Programs

TERMENUL LIMITĂ DE DEPUNERE A DOSARELOR: 29 MARTIE 2019

Programul Civil Society Scholar Awards (CSSA) susţine mobilitatea academică internaţională pentru a oferi suport doctoranzilor şi cadrelor academice universitare în facilitarea accesului la resursele care vor contribui la o cercetare calitativă din punct de vedere social şi educaţional în ţara de reşedinţă.

Sunt eligibili programului:

  • Studenţii doctoranzi din domeniile eligibile de studii de la universităţi acreditate din ţara natală sau de peste hotare;
  • Cadrele academice universitare care predau cu normă deplină (titlul de master este obligatoriu) la una dintre instituţiile de învăţământ superior din ţara natală.

 Aplicanţii trebuie să fie cetăţeni şi rezidenţi ai RM.

Programul va finanţa proiecte academice internaţionale de scurtă durată, precum: cercetare (colectarea datelor); vizite de cercetare la biblioteci, arhive sau universităţi; dezvoltarea cursurilor/curriculumului; colaborare internaţională care va rezulta în publicaţii internaţionale.

Orice domenii de studii/predare din cadrul ştiinţelor socio-umaniste sunt eligibile, dar în special cele legate de: drept, justiţie şi guvernare; dezvoltare sustenabilă şi managementul resurselor naturale; drepturi economice şi abilitarea celor nevoiaşi; sănătatea publică; asistenţa socială şi dezvoltarea comunităţii; politici şi drepturi în media; educaţie incluzivă; studii post-conflict; drepturile omului.

  • Durata proiectului: între 2 – 12 luni
  • Perioada proiectului: 1 septembrie 2019 –31 august 2020
  • Solicitări maxime de finanţare: $15,000

Pentru informaţii detaliate privind programul, instrucţiunile şi formularul de aplicare, vă rugăm să accesaţi https://www.opensocietyfoundations.org/grants/civil-society-scholar-awards.        

Pentru detalii, contactaţi Centrul de Informaţii Universitare, str. Al. Puşkin 16, or. Chişinău, tel: (022) 221172, 068220072, www.eac.md.

[/expand]

[expand title=”Second international researcher development week is organised in granada, 25-29 march, 2019,  a new opportunity for incoming mobility of academic and research staff”]

The Researcher Development Week is a one-week event for researchers and academics as well as policy officers in charge of research and knowledge transfer at the partner universities of the University of Granada. It is financed by the European Union’s Erasmus+ International Dimension Programme (E+ ICM). The aim of the meeting is to promote the internationalization of research and knowledge transfer bringing together academics and researchers from all over the world. The participants will also have the opportunity to meet local research groups and to explore possibilities for opening new paths for collaboration.

You can find the detailed information and the provisional programme of the event under the following link:

https://internacional.ugr.es/pages/tablon/*/actividades/international-researcher-development-week-granada-25-29-march-2019#.XErnadJKiUk

Application online opens from 25th January to 3rd February

There will be three available tracks:

  • Health Sciences,
  • Science, Technology, Engineering and Mathematics,
  • Social Sciences and Humanities.

In order to apply your candidate/s must go to this https://oficinavirtual.ugr.es/ai/, click on Acceder como invitado go to the second page, and choose the option Solicitud PAS/PDI – IN / Apply for UGR. Then click on New User: International Researcher Development Week, fill in the details and save.

Interested canditates should contact international relations department at latest February 2, 2019. The documents to be prepared are in the announcement for staff mobility, Granada University.

Contact: departament.rei@gmail.com

[/expand]

[expand title=”Oportunități pentru studenți Erasmus+”]

Studenții Erasmus+, invitați să-și depună dosarele pentru a participa la concursul național „Gala Studenților Originari din Republica Moldova” (GSORM)

Oficiul Național Erasmus+ în Republica Moldova invită studenții și tinerii care au beneficiat de mobilități de studii sprijinite de Programul Uniunii Europene Erasmus+ să își depună dosarul pentru a participa la Gala Studenților Originari din Republica Moldova, ediția 2018.

Pentru participare la concurs sunt eligibili studenții care sunt înregistrați la o instituție de învățământ superior din Republica Moldova și care au finalizat un program de schimb internațional (Erasmus+) în anul academic 2017/2018 sau care sunt implicați la moment într-un asemenea program de mobilitate academică.

Categoria #Erasmus a fost introdusă în premieră de organizatorii galei pentru a valorifica experiența studenților de acasă, care au pășit pragurile zonelor de confort, și pentru a facilita colaborarea între studenții de acasă și cei de peste hotare.

Beneficiarii Erasmus+ își pot depune candidatura la cele două categorii ale concursului  „Excelență” și „Reveniri care inspiră”. Dosarele pot fi depuse până la data de 5 noiembrie 2018, online, conform procedurii descrise pe site-ul proiectului: http://www.galastudentilor.md.

Pentru detalii, puteți contacta organizatorii Galei Studenților în Republica Moldova și Oficiul Național Erasmus+ în Republica Moldova.

[/expand]

[expand title=”Erasmus + Programme Key Action 1 Academic year 2018 -2019 Available Scholarships for Chisinau State Pedagogical University  „]

Available Scholarships for Chisinau State Pedagogical University 

University Name Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Romania
University Web Page www.uaic.rohttps://erasmusplus.uaic.ro/scholarships-on-offer
Students:
Field of Study
  • Education
  • Languages
  • Social and behavioural sciences
  • Mathematics and statistics
  • Information and Communication Technologies (ICTs)
Required documents Application online; see on the uaic.ro web page
Staff Academic Staff / Administrative Staff
Required documents
  1. ID and passport
  2. CV
  3. Proof of employment in the home university, issued by your home university (original and authorized translation into English/ certificate issued directly in English)
  4. Motivation letter (it will be filled in online, stating your motivation for applying for the Erasmus+ scholarship and describing the activities planned for the duration of the mobility in the host university)
  5. Pre-acceptance document from the host university

This info can be accessed on:

https://erasmusplus.uaic.ro/documents-to-be-uploaded

The file (printed and electronic format (PDF)) will be presented to your home University International Relation Department  Office 25, Administrative Building 2, email:departament.rei@gmail.com.

Application Procedure The candidates have to fill in the online application procedurehttps://erasmusplus.uaic.ro/
Eligibility criteria  For more information, please, access the following link:http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/sites/erasmusplus/files/files/resources/erasmus-plus-programme-guide_en.pdf
Language Requirements Exchange teachers are expected to demonstrate English/Romanian proficiency corresponding to at least B1 level of the Common European Language Framework of Reference.
Selection Process https://erasmusplus.uaic.ro/selection-criteria
Deadline November 05th, 10 AM, 2018

[/expand]

[expand title=”Erasmus + Programme Key Action 1 Academic year 2018 -2019, Universitatea de Vest din Timișoara „]

Erasmus +  Oportunități de mobilitate, UVT, Romania

În cadrul programului de mobilitate Erasmus+, acțiunea cheie KA1 Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”anunță selecția pentru un doctorand3 luni, semestrul 2, 2018 -2019.

Domenii: Fashion Design, Arts, History and Archaeology, Linguistics, Psychology, Mathematics, Computer Science, Education Science

Dosarul de participare va include următoarele documente

  1. ID/ passport
    CV
    3. Pre-acceptance document from the host university, confirming the existence of an academic supervisor for the duration of the Erasmus+ mobility
    4. Bachelor diploma (original and copy)
    5. Bachelor diploma supplement (original and copy)
    6. Master’s diploma (original and copy)
    8. Proof of registration as a doctoral student, issued by your home university, which confirms your level and year of study during the current academic year and the expected date of graduation (original and authorized);
    9. Motivation letter
    10. Declaration stating if you have carried out any Erasmus+ mobility before (if so, please mention the period of the mobility and the host institution).

 

  1. Dosarul va fi depus la departamentul Relații Internaționale și Managementul Proiectelor (bl. 2, birou 25). Termen limită – 26 noiembrie 2018. email de contact: departament.rei@gmail.com

[/expand]

[expand title=”CEPUS mobilities for the teachers „]

CEEPUS mobilities for the teachers
Type of mobility Teachers
Program of study Any subject area existing in both universities (please, check the compatibility of the study programs).
Available mobilities University of College of Teacher Education Carinthia – Viktor Frankl
www.ph-kaernten.ac.atSt.Cyril and Methodius University of Veliko Tarnovowww.uni-vt.bgUNIVERSITY OF PITESTIwww.upit.roSilesian University of Technology
University College of Social Sciences and Philologieshttps://www.polsl.pl/
Application procedure Please, analyze the study programs from the indicated universities, contact the faculty and identify the compatible study programs where you can teach. The teachers should prepare and deliver a certain amount of teaching hours. The following documents are needed:
Required documents 1. ID / passport (copy)
2. CV (en).
3. Learning agreement .4. List of the publications.
5. Proof of employment, issued by your home university.
6. Motivation letter (in English).7. Letter of acceptance / confirmation of collaboration with the host university.
Additional information For more information access the link and read carefully
https://www.ceepus.info
Application Procedure The folder with documents (printed and electronic format (PDF)) will be presented to UPSC, Department of International Relations and Project Management, Office 25, Building 2, email: departament.rei@gmail.com). The selected candidates will have to fill in the online application procedure afterwards.
.
Period of the mobilities Academic year 2018/2019

[/expand]

[expand title=”Erasmus + Programme Key Action 1 Academic year 2018 -2019  „]

Available Scholarships for the Ion Creanga State Pedagogical University 

University Name University of Granada, Spain
University Web Page http://www.ugr.es/
Target group
  • Researchers
  • Academics
  • Policy officers in charge of research and knowledge transfer
Type of mobility 1st International Researcher Development Week (IRDW), Granada, 23-27 July 2018
Required documents
  1. Copy of ID and Passport
  2. CV and List of Publications
  3. Proof of employment, issued by home university (original and authorized translation into English)
  4. Motivation Statement (stating the motivation for applying for the Erasmus+ scholarship and describing the activities planned for the duration of the mobility in the host university)
  5. Proof of English Language knowledge

The file (printed and electronic PDF format) will be presented to your home University to the Department of International Relations and Project Management, Office 25, bl.2, email:departament.rei@gmail.com).

Language Requirements Candidates are expected to demonstrate English/ Spanish proficiency corresponding to at least B2 level of the Common European Language Framework of Reference.
Deadline June 18th 2018, time 17:00

[/expand]

[expand title=”Progamul CEEPUS Available Scholarships for the students”]

CEEPUS mobilities for the students
Type of mobility Students (all cycles) – 3 months
Program of study Any subject area existing in both universities (please, check the compatibility of study programs).
Available mobilities University of College of Teacher Education Carinthia – Viktor Frankl  (1)
www.ph-kaernten.ac.atSt.Cyril and Methodius University of Veliko Tarnovo  (1)www.uni-vt.bgUNIVERSITY OF PITESTI  (1)www.upit.ro
Application procedure Please, analyze the study programs from the indicated universities, contact the faculty and identify the compatible study programs. Prepare the learning agreement at the faculty. After that, prepare the following documents and deliver them at the REI department.
Required documents 1.ID / passport
2. CV (en)
3.Learning agreement (filled in with information on the student and the home university,4. Transcript of records from the home university
5. Proof of registration as a student, issued by your home university, which confirms your level and year of study during the current academic year and the expected date of graduation (copy in English).
6. Language certificate (for the language of instruction of the respective study programme in the host university); internationally recognized certificates will be preferred to those issued by universities or other language centers.
7. Motivation letter (in English).
8. Recommendation letter) (in English).
Additional information For more information access the link and read carefully
https://www.ceepus.info
Application Procedure The folder with documents (printed and electronic format (PDF)) will be presented to UPSC, Department of International Relations and Project Management, Office 25, Building 2, email: departament.rei@gmail.com). The selected candidates will have to fill in the online application procedure afterwards.
.
Deadline for selection June 6th, 2018

[/expand]

[expand title=”Erasmus + Programme Key Action 1 Academic year 2018-2019 Available Scholarships for Ion Creanga State Pedagogical University”]

University Name University of Granada (UGR), Spain
University Web Page www.ugr.es
Type of mobility Students (3 cycle) – one semester
Program of study Any subject area existing in both universities (please, check the compatibility of study programs at UPSC and UGR.
Required documents 1.ID/ passport
2. CV (en)
3.Learning agreement (filled in with information on the student and the home university, in the section Before the mobility – Table A and signed by the student and the home university (in the section Commitment)
4. Bachelor /Master diploma (certified copy in English)
5. Bachelor/Master diploma supplement (certified copy in English)
6. Transcript of records from the home university
7. Proof of registration as a student, issued by your home university, which confirms your level and year of study during the current academic year and the expected date of graduation (certified copy in English).
8. Language certificate (for the language of instruction of the respective study programme in the host university); internationally recognized certificates will be preferred to those issued by universities or other language centers.
9. Motivation letter (in English).
10. Declaration stating if the candidate has carried out any Erasmus+ mobility before (if so, please mention the period of the mobility and the host institution) (in English).
Additional information For information access the link
http://internacional.ugr.es/pages/movilidad/estudiantes/entrantes and the attached document.
Application Procedure The folder with documents (printed and electronic format (PDF)) will be presented to UPSC, Department of International Relations and Project Management, Office 25, Building 2, email: departament.rei@gmail.com). The selected candidates will have to fill in the online application procedure afterwards.
Language Requirements Students are expected to demonstrate English/Spanish proficiency corresponding to at least B1 level of the Common European Language Framework of Reference.
Deadline May 7th, 2018

[/expand]

[expand title=”Erasmus + Programme Key Action 1 Academic year 2017 -2018 Available Scholarships for Ion Creanga State Pedagogical University”]

University: „Babeș Bolyai” University, Cluj Napoca, Romania

Type of mobility –2 places for Academic staff / teaching mobility – 5 days

Field of study: European Studies

Required documents (all in English):

·         Staff Application Form

  • Curriculum Vitae (Europass)
  • Motivation Letter
  • Copy of passport

Language Requirements: Academics are expected to demonstrate English proficiency corresponding to at least C1 level of the Common European Language Framework of Reference

The folder with documents (printed and electronic format (PDF)) will be presented to UPSC, Department of International Relations and Project Management, Office 25, Building 2, email: departament.rei@gmail.com

Deadline: February 17, 2018

Application Form partner countries, academic staff

[/expand]

[expand title=”Erasmus +  Oportunități de mobilitate”]

În cadrul programului de mobilitate Erasmus+, acțiunea cheie KA1 Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” anunță selecția pentru un cadru didactic, activități de predare la Universitatea de Vest din Timisoara (UVT). Durata mobilității – 5 zile, 8 ore de predare, semestrul II, 2017 -2018.

Dosarul de participare va include următoarele documente:

  1. Copia buletinului de identitate;
  2. CV in format Europass;
  3. Certificat de angajare la UPSC, cu indicarea gradului științific, a titlului deținut, precum și a normei didactice;
  4. Scrisoare de motivare cu indicarea impactului activităților din perioada de mobilitate asupra activităților didactice în cadrul UPSC, precum și a activităților de diseminare ulterioare;
  5. Scrisoare de acceptare/ invitație din partea unei facultăți similare de la UVT.

Dosarul va fi depus la departamentul Relații Internaționale și Managementul Proiectelor (bl. 2, birou 25). Termen limită – 24 noiembrie 2017. email de contact: departament.rei@gmail.com

[/expand]


[expand title=”Erasmus + Programme Key Action 1 Academic year 2017 -2018 Available Scholarships for Ion Creanga State Pedagogical University „]

University Name University of Granada (UGR), Spain
University Web Page www.ugr.es
Type of mobility Students (1,2,3 cycles) – one semester

Academic Staff 5 days

Program of study Any subgect area existing in both universities (please, check the compatibility of study programs at UPSC and UGR.
Required documents, students ID/ passport
2. CV (en)
3.Learning agreement (filled in with information on the student and the home university, in the section Before the mobility – Table A and signed by the student and the home university (in the section Commitment)
4. Bachelor /Master diploma (cerified copy in English)
5. Bachelor/Master diploma supplement (cerified copy in English)
6. Transcript of records from the home university
7. Proof of registration as a student, issued by your home university, which confirms your level and year of study during the current academic year and the expected date of graduation (cerified copy in English).
8. Language certificate (for the language of instruction of the respective study programme in the host university); internationally recognized certificates will be preferred to those issued by universities or other language centers.
9. Motivation letter (in English).
10. Declaration stating if the candidate has carried out any Erasmus+ mobility before (if so, please mention the period of the mobility and the host institution) (in English)..
Required documents, academics 1.ID/ passport
2. CV (en)
3. Proof of collaboration/acceptance by a department/faculty at UGR.4. Diploma (copy)
5. Work records (copy)
6. Proof of registration as a academic, issued by your home university, which confirms position.
7. Language certificate (for the language of instruction of the respective study programme in the host university); internationally recognized certificates will be preferred to those issued by universities or other language centers.
8. Motivation letter (en).
9. Declaration stating if the candidate has carried out any Erasmus+ mobility before (if so, please mention the period of the mobility and the host institution).
Additional information For information access the link
http://internacional.ugr.es/pages/movilidad/estudiantes/entrantes
Application Procedure The folder with documents (printed and electronic format (PDF)) will be presented to UPSC, Department of International Relations and Project Management, Office 25, Building 2, email: departament.rei@gmail.com). The selected candidates will have to fill in the online application procedure afterwards.
Language Requirements Academics are expected to demonstrate English/Spanish proficiency corresponding to at least B2 level, students – at least B1 level of the Common European Language Framework of Reference.
Deadline October 24th, 2017 for students

Academic Offer in English: Master’s Degrees

Academic Offer: Courses Taught in English at Bachelor’s Degrees

[/expand]


[expand title=”Erasmus+ Programme Key Action 1 Academic year 2017 – 2018 Available Scholarships for Chisinau State Pedagogical University „]

University Name Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Romania
University Web Page www.uaic.ro

https://erasmusplus.uaic.ro/scholarships-on-offer

Students:
Field of Study
  • Education
  • Languages
  • Social and behavioural sciences
  • Mathematics and statistics
  • Information and Communication Technologies (ICTs)
Required documents Application online; see on the uaic.ro web page
Staff Academic Staff / Administrative Staff
Required documents
  1. ID and passport
  2. CV
  3. Proof of employment in the home university, issued by your home university (original and authorized translation into English/ certificate issued directly in English)
  4. Motivation letter (it will be filled in online, stating your motivation for applying for the Erasmus+ scholarship and describing the activities planned for the duration of the mobility in the host university)
  5. Pre-acceptance document from the host university

This info can be accessed on:

https://erasmusplus.uaic.ro/documents-to-be-uploaded

The file (printed and electronic format (PDF)) will be presented to your home University to Svetlana Melnic, International Relations Officer (Department of International Relations, Office 142, Administrative Building, email:melnic.svetlana@usarb.md).

Application Procedure The candidates have to fill in the online application procedure

https://erasmusplus.uaic.ro/

Eligibility criteria  For more information, please, access the following link:

http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/sites/erasmusplus/files/files/resources/erasmus-plus-programme-guide_en.pdf

Language Requirements Exchange teachers are expected to demonstrate English/Romanian proficiency corresponding to at least B1 level of the Common European Language Framework of Reference.
Selection Process https://erasmusplus.uaic.ro/selection-criteria
Deadline October 15th, 2017

[/expand]


[expand title=”Scholarships are available for master`s students in Estonia”]

University of Tartu – the oldest university in Estonia is glad to announce available scholarships for an exchange semester at Narva College, one of the university`s regional units, for Spring semester 2017.

10 scholarships are available for master`s students of Education, Teacher Training or any similar discipline.

The scholarships are offered to the students from:

BELARUS, GEORGIA, MOLDOVA and UKRAINE.

The scholarship provides an opportunity to participate in a full 30 ECTS English semester programme Multilingual Education and CLIL Methodology at Narva College. During the semester, the students are introduced with the notion and implementations of multilingual education models and learn to master the Content and Language Integrated Learning (CLIL) methodology, one of the leading teaching methodologies used in contemporary multilingual classrooms.

Value of the scholarship:

The total scholarship is 2000 Euros, paid to the student in the following way: 800 Euros in the beginning of February, 400 Euros in the beginning of March, April and May.

The scholarships are funded by the Estonian Ministry of Foreign Affairs under Estonian Development Cooperation framework.

Deadline for application: 30 September, 2017

For more information and application, visit the website: http://www.narva.ut.ee/en/semesterscholarships

Feedback from the last year students: http://www.narva.ut.ee/en/studies/student-testimonials

The information is also available in Russian: http://grantist.com/grant/stipendii-dlya-magistrov-pedagogicheskix-specialnostej-na-obuchenie-po-obmenu-v-narvskom-kolledzhe-universiteta-tartu/

With any questions, please, contact:

Ivan Polynin
International Relations Specialist
Narva College of University of Tartu
ivan.polynin@ut.ee

+372 740 1922

[/expand]


[expand title=”Eastern Partnership Youth Forum”]

Oficiul Național Erasmus+ Vă aduce la cunoștință că în perioada 22-23 Iunie 2017 Comisia Europeană împreună cu Ministerul Educației al Poloniei va organiza al 3-lea Eastern Partnership Youth Forum.

Evenimentul va aduna cca 300 de participanți – tineri, tineti angajați, organizații de tineret, NGO-uri, instituții de învățământ, etc. din Țările Parteneriatului Estic și alte țări participante în Programul Erasmus+. Principalul subiect de discuție este participarea și implicarea activă a tinerilor în procesul de luare a deciziilor.

Termenul limită pentru depunerea intenției de participare este 12 Aprilie 2017!

Mai multe detalii puteti vedea la: http://www.eap-youth-forum.pl

[/expand]


[expand title=”Available Scholarships for Ion Creanga State Pedagogical University”]

Key Action 1

Academic year 2016 -2017

Available Scholarships for Ion Creanga State Pedagogical University 

University Name University of Granada, Spain
University Web Page www.ugr.eshttp://internacional.ugr.es/pages/movilidadinternacional
Field of Training ·  International Relations.·  University libraries.

·  Information Technology.

·  Administrative Services for Research Support.

Type of mobility Administrative Staff – 5 days
Required documents STAFF

  1. Passport
  2. CV
  3. Proof of employment in the home university, issued by your home university (original and authorized translation into English/ certificate issued directly in English)
  4. Motivation letter (stating your motivation for applying for the Erasmus+ scholarship)
Application Procedure The file (printed and electronic format (PDF)) will be presented to your home University, Department of International Relations and Project Management, Office 25, Building 2, email: department.rei@gmail.com). The selected candidates will have to fill in the online application procedure afterwards.
Language Requirements Academics are expected to demonstrate English/Spanish proficiency corresponding to at least B2 level of the Common European Language Framework of Reference.
Deadline March 10th, 2017

[/expand]


[expand title=”Bursă de studii la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași”]

Dragi studenți și cadre didactice,
Anunțăm deschiderea apelului pentru candidaturi (28.09-05.11.2016) pentru o bursă de studii, predare sau training la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași.

Procesul de aplicare se face online la www.uaic.ro

Documentele solicitate se atașează în limba română+traducere autorizată în limba engleză în format PDF!!!
Pentru mai multe detalii accesați următoarele link-uri:

Oferte de burse:
https://erasmusplus.uaic.ro/scholarships-on-offer
Tipuri de mobilități și durată:
https://erasmusplus.uaic.ro/mobility-levels-and-duration
Procedură de aplicare:
https://erasmusplus.uaic.ro/application-procedure-2
Formularul de aplicare:
https://erasmusplus.uaic.ro/application-form
Documente solicitate:
https://erasmusplus.uaic.ro/documents-to-be-uploaded
Procedura de selecție:
https://erasmusplus.uaic.ro/selection-criteria
Orarul activităților:
https://erasmusplus.uaic.ro/timetable
Informație practică pentru studenți:
https://erasmusplus.uaic.ro/practical-information-for-incoming-students
Informație practică pentru cadre didactice:
https://erasmusplus.uaic.ro/practical-information-for-incoming-staff

[/expand]


[expand title=”Information Day ERASMUS+”]

(oportunităţile programului Erasmus+ pentru STUDENŢI)

 15 septembrie 2016, ora 14:00

ASEM, aula bloc A

Agenda evenimentului

14:00-14:10 Cuvânt de deschidere –·         Academia de Studii Economice din Moldova,·         Ministerul Educaţiei al Republicii Moldova,·         Delegaţia Uniunii Europene în Moldova·         Oficiul Naţional Erasmus+
14:10-14:33 Mobilitatea internaţională de credite /  International Credit mobility Cristina GHERMAN, Oficiul Naţional Erasmus+
14:33-14:50 Programe comune de masterat / Joint master degree Ana EFROS, Oficiul Naţional Erasmus+
14:50-15:10 Sfaturi practice din experienţa Erasmus Absolvent Erasmus
15:10-15:30 Întrebări – răspunsuri
15:30-16:30 Prezentarea ofertelor de mobilitate/târgul burselor ERASMUS+ Departamentele Relaţii Internaţionale din cadrul universităţilor

[/expand]


[expand title=”Universitatea de Vest “Vasile Goldis” din Arad a obținut finanțare în cadrul proiectului Erasmus +, mobilități în domeniul universitar cu țările partenere (KA107).„]

Domeniile de studii menționate în Acordul inter-universitar Erasmus + sunt următoarele:

  • Informatică
  • Științe ale educației;
  • Limbi străine aplicate;
  • Psihologie.

Pentru semestrul 2 al anului academic 2015-2016 sunt prevăzute 5 mobilități pentru studenți de la ciclul 1 și 2 mobilități pentru cadre didactice.

  • Dosarul de selecție a studenților trebuie să conțină următoarele documente
  • Cerere de înscriere la concursul de selecție (descărcare aici)
  • Scrisoare de intenție;
  • CV model Europass;
  • Copia din foaia matricolă/certificat academic cu rezultatele obținute pe parcusul studiilor la UPSC;
  • Lista cursurilor pe care le va studia la Universitatea din Arad pe parcursul semestrului 2 (minimum 20 ECTS acumulate). ( a se vedea planurile de studii respective pe situl uvvg.ro)
  • Alte documente relevante (premii concursuri, participări mobilități de studii anterioare, etc.);

Dosarul de selecție pentru cadrele didactice trebuie să conțină:

  • Cerere de înscriere la concursul de selecție (descărcare aici)
  • CV model Europass.
  • Scrisoare de intenție.
  • Certificat ce atestă angajarea la UPSC și stagiul de muncă la UPSC.

 

Toate documentele trebuie să fie în limba română.

Procesul de selecție presupune analiza dosarului și susținerea unui interviu.

Dosarele trebuie trimise la Rei.Departament@gmail.com scanate în format Pdf sau depuse personal la Departamentul Relații internaționale și managementul proiectelor (bl.2, birou 25) pană la 12 noiembrie 2015.

[/expand]


[expand title=”ÎN ATENŢIA STUDENŢILOR (LICENŢĂ, MASTERAT, DOCTORAT) ŞI CADRELOR DIDACTICE ŞI ADMINISTRATIVE!„]

Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi a lansat apelul pentru aplicări Erasmus +.

Pentru semestrul doi al anului academic 2015-2016 sunt prevăzute 21 de burse de studii predare şi formare pentru universităţile din Republica Moldova participante în proiect.

Dosarul candidaţilor trebuie să conţină următoarele documente:

  • Studenţi licenţă (începând cu anul II de studii)
  1. Copia paşaportului;
  2. CV;
  3. Contractul de studii (downladat de pe site-ul proiectului:https://erasmusplus.uaic.ro/documents-to-be-uploaded );
  4. Certificatul academic (original+traducere autorizată);
  5. Dovada înmatriculării la universitatea de origine/certificat care să confirme înmatricularea la facultatea, specialitatea, anul de studii corespunzătoare (original+traducere autorizată);
  6. Certificat de limbă (pentru limba de studiu a programului selectat)/de preferinţă eliberat de un organ autorizat (original+traducere autorizată);
  7. Scrisoare de motivare (a se completa în formularul on-line).

 

  • Masteranzi (începând cu anul II de studii)
  1. Copia paşaportului;
  2. CV;
  3. Contractul de studii (downladat de pe site-ul proiectului:https://erasmusplus.uaic.ro/documents-to-be-uploaded );
  4. Diploma de licenţă (original+traducere autorizată);
  5. Suplimentul la diploma de licenţă (original+traducere autorizată);
  6. Certificatul academic (original+traducere autorizată);
  7. Dovada înmatriculării la universitatea de origine/certificat care să confirme înmatricularea la facultatea, specialitatea, anul de studii corespunzătoare (original+traducere autorizată);
  8. Certificat de limbă (pentru limba de studiu a programului selectat)/de preferinţă eliberat de un organ autorizat (original+traducere autorizată);
  9. Scrisoare de motivare (a se completa în formularul on-line).
  • Doctoranzi
  1. Copia paşaportului;
  2. CV;
  3. Contractul de studii (downladat de pe site-ul proiectului:https://erasmusplus.uaic.ro/documents-to-be-uploaded );
  4. Diploma de licenţă (original+traducere autorizată);
  5. Suplimentul la diploma de licenţă (original+traducere autorizată);
  6. Diploma de master (original+traducere autorizată);
  7. Suplimentul la diploma de master (original+traducere autorizată);
  8. Dovada înmatriculării la universitatea de origine/certificat care să confirme înmatricularea la facultatea, specialitatea, anul de studii corespunzătoare (original+traducere autorizată);
  9. Certificat de limbă (pentru limba de studiu a programului selectat)/de preferinţă eliberat de un organ autorizat (original+traducere autorizată);
  10. Scrisoare de motivare (a se completa în formularul on-line).
  • Cadre didactice/personal administrativ
  1. Copia paşaportului;
  2. CV;
  3. Certificat de angajare în cadrul universităţii de origine (original+traducere autorizată);
  4. Scrisoare de motivare (a se completa în formularul on-line).

Toate documentele  (originalele şi traducerile) trebuie scanate în format PDF.

Aplicarea se face on-line pe site-ul proiectului https://erasmusplus.uaic.ro/application-form, după înregistrarea candidatului la link-ul de mai sus până la 20.10.2015

Orarul activităţilor ulterioare depunerii dosarelor îl puteţi vizualiza urmând link-ul:https://erasmusplus.uaic.ro/timetable

Pentru informaţii suplimentare trimiteţi un mesaj la: Rei.Departament@gmail.com sau telefonaţi: 069588961

[/expand]


[expand title=”ÎN ATENȚIA MASTERANZILOR ȘI A CADRELOR DIDACTICE!!!„]

Avem plăcerea să vă anunțăm că Universitatea “Ștefan cel Mare” din Suceava a
obținut finanțare în cadrul proiectului Erasmus +, mobilități în domeniul
universitar cu țările partenere (KA107).

Drept urmare, 1 student/ă din cadrul UPS “Ion Creangă” de la ciclul
masterat ( mobilitate de 5 luni) și două cadre didactice ( 1 mobilitate
pentru formare și 1 mobilitate pentru predare; mobilitate de câte 5
zile) vor primi finanțare pentru a veni la Universitatea “Ștefan cel Mare” din Suceava.

Domeniile de studiu menționate în Acordul inter-universitar Erasmus + sunt următoarele:

  • Istorie;
  • Științe ale educației;
  • Limbi;
  • Științele solului/Geografie;
  • Tehnologii informaționale și de comunicare.

Dosarul de selecție a studenților trebuie să conțină următoarele documente :
–       Cerere de înscriere la concursul de selecție (poate fi ridicată de la Departamentul Relații internaționale și managementul proiectelor, bl.2, birou 25 sau downloadată aici)
–       Adeverința de masterat;
–       Scrisoare de intenție;
–       CV model Europass;
–       Foaie matricolă/certificat academic cu rezultatele obținute anterior (poate fi ridicat la Secția Studii);
–       Alte documente relevante (premii concursuri, participări mobilități de
studiu anterioare, etc.);

Dosarul de selecție pentru cadrele didactice trebuie să conțină:

–       Cerere de înscriere la concursul de selecție (poate fi ridicată de la Departamentul Relații internaționale și managementul proiectelor, bl. 2, birou 25 sau downloadată aici)
–       CV model Europass
–       Scrisoare de intenție

Toate documentele trebuie să fie în limba română.

Procesul de selecție presupune analiza dosarului și susținerea unui interviu.

Dosarele trebuie trimise la Rei.Departament@gmail.com scanate în format Pdf sau depuse personal la Departamentul Relații internaționale și managementul proiectelor (bl.2, birou 25) pană la 11 septembrie, 2015.

Selecția candidaților va avea loc pe 14 septembrie, 2015, ora 14:30, bl.2, Sala Senatului.

Pentru mai multe informații referitoare la cursurie de masterat propuse de Universitatea “Ștefan cel Mare” din Suceava vă rugam să vizitați site-ul web: www.usv.ro

Pentru întrebări și sugestii vă rugam să ne contactați la: Rei.Departament@gmail.com

[/expand]


[expand title=”Lansarea propunerilor de proiecte în cadrul Programului Erasmus+ continuă după cum urmează:„]

Key Action 1

– Mobility of individuals in the field of education and training- 4 martie 2015

– Erasmus Mundus Joint Master Degrees- 4 martie 2015

Key Action 2

– Strategic partnerships in the field of education, training and youth- 30 aprilie 2015

– Knowledge Alliances, sector Skills Alliances- 26 februarie 2015

Jean Monnet actions

Chairs, Modules, centres of Excellence, Support to Institutions and Asscociations, Networks,

Projects- 26 martie 2015

Mai multe informații referitoare la lansarea propunerilor de proiecte Erasmus+ pot fi găsite accesînd următorul link:

http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/discover/guide/index_en.htm 

[/expand]